گچبری محراب
نوشته شده توسط : sara amiri

گچ بری محراب
این هنر در ابتدا برای نمایش محراب انجام می شود و چون محل توجه شیفتگان قرار گرفت مورد توجه هنرمندان و گچ بران نیز قرار گرفت و به یکی از هنرهای ایرانی تبدیل شد.

پس از آن همه هنرمندان اندیشه و ذکر و هنر خود را در اجرای گچبری محراب قرار دادند و این تلاش ها منجر به خلق نقوش زیبایی در این هنر شد که یکی از خدمات سنتی گچ بری و کتابچه راهنمای آن است و در مکان های مختلف دیگر دارند

طبق بررسی های انجام شده در زمینه گچ بری محراب، این خدمت از قرن سوم هجری قمری آغاز شده و کامل ترین نمونه این خدمت در مسجد نایین یافت می شود که با عمق زیادی انجام شده است.

در دوره سلجوقیان محراب را با گچ بری های دقیق و ظریف و همچنین کتیبه هایی پوشانده اند. در این زمان عموماً حاشیه بزرگتری برای قسمت فوقانی محراب در نظر گرفته شده و آن را با نقوش گچبری بزرگتر می پوشانند.

امروزه نیز هنرمندان و گچ بران زیادی مانند مجموعه پرشین هستند که این خدمات را با بهترین کیفیت و با نقش و نگارهای مختلف برای مکان های مختلف با قیمت مناسب ارائه می دهند. همچنین برای انجام گچبری موتیف سقف و دیوار کنج به نحوه عالی به لینک زیر مراجعه کنید.
https://gachboripersian.ir/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%da%af%da%86%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%81-%d8%b3%d9%82%d9%81-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1/



اجرای خدمات گچ بری محراب
آشنایی با ابزار لازم برای این کار و همچنین دانستن طرح، الگوها و اصول این سبک از گچ بری در هنگام اجرای پروژه بسیار مهم است و برای این کار باید دانش و مهارت کافی وجود داشته باشد.

معمولاً برای گچ بری محراب باید عکس یا طرحی از مدل درخواستی موجود باشد تا گچکار بتواند طرح مورد نظر را دقیق اجرا کند.

همچنین همکاران ما می توانند جهت بررسی تخصصی به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و بر اساس شرایط و هزینه شما بهترین طرح و مدل را پیشنهاد دهند.

قبل از اجرای این پروژه باید زیرساخت های لازم ایجاد و پس از آن طراحی بر اساس مدل مورد نظر و مورد تایید هنرمندان حرفه ای و گچ بران با بالاترین کیفیت و ظرافت ساخته و تحویل داده شود.


گچ بری محراب مسجد
گچ بری محراب خدمت خاصی است که برای منازل انجام نمی شود و عمدتاً برای مساجد است که یکی از بزرگترین نمونه های این خدمت گچ بری محراب مسجد جامع اصفهان است.

تیم و گروه و مجموعه پرشین بالا آماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای گچ بری محراب در ایران است که با ضمانت و کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می شود.



هزینه و قیمت گچ بری محراب

اگر بهترین مجموعه گچ بری های پرشین را می شناسید، بدانید که این مجموعه بیش از 10 سال تجربه در زمینه خدمات گچ بری و همچنین هنرهای تزئینی مانند پتینه دارد که توسط گچ بران و هنرمندان خلاق و ماهر انجام می شود. این کار را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می دهد.

گچ بری محراب یکی از خدمات خاص، ظریف و حساسی است که توسط گروه ما انجام می شود و هزینه این سرویس به طراحی نهایی، محل پروژه، متراژ پروژه و همچنین مصالح و مواد مصرفی بستگی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: